16.12.14 г.

Трябва само да познаем шест числа. :0)))))))



Така започна...

- Значи, Жижо, като спечеля от тотото знаеш ли какво ще направя?
- Какво?
- Първо да ти кажа, че ще спечеля голямата награда, тя е деветстотин милиарда лева.
- Иха, и какво?
- Ами първо ще дам на сираците в България, че тука сме най-зле, на другите места в Европа са по-така. Ще им дам  три милиона лева.
- Браво, друго?
- Ще си купя бигъл, той е не повече от хиляда лева.
- М хи! :0)))))
- Ще направя една къща на мама, ще й дам девет милиарда за мебели. Да си купи най-хубавите мебели.
- Мисля, че ще се справи и с далеч по-малка сума. :0)))
- Да, но аз искам да й е много хубава къщата с най-хубавите мебели.
- Ок!
- После, слушай, слушаш ли ме?
- При това много внимателно.
- После ще направя две къщи на морето. Едната ще е за теб.
- О! <3
- Двете къщи ще са над водата, сещаш ли се на едни колони ще седят и така над водата.
- Сещам се, супер и ще ми направиш къща на морето само за мен?
- Да бе, отпред ще има нещо като тераса, много голяма и без парапет.
- Е, дай да направим един парапет, ще прекаля с бирата или ще се затича бигълът и ще паднем във водата, някакъв малък, едва забележим, може ли?
- Добре, малък може някакъв да сложим.
- А така.
- Къщите ни, Жижо ще се съединяват с мостче, ама не от тия люлеещите се, ами с обикновено мостче, малко, дървено.
- Моята къща как ще изглежда?
- Също като моята само вътре ще е по-различно. В хола ще има канапе и малък телевизор, не много голям, абе, малък. Спалнята ти ще е на втория етаж, голяма, там ще е и банята, ще се качваш по завита стълба.
- Стените ми какви са?
- Ами стените ще са на жирафи и лодки, сини, моите ще са на лодки и плаващи къщички.
- Ухаааа, бати якоту. Ами кучето ми, при мен ще спи нали? :0)))
- За нея отделна спалня.
- Е айде ся пък отделна спалня, не е нужно чак толкова.
- Нека да има дееее.
- Добре, добре, нека да има. :0)))))
- Ще има ли стая за гости, че не искам да ми спят в мойто легло?
- О, ще има и в двете къщи, ама извън къщата.
- Е, няма да си пъдим гостите сега чак отвън, нека са си при нас ама отделно. М?
- Добре, с някаква обща врата, ще си имат гардероб в стаята?
- Разбрахме се.
- На тавана ще има парна баня, сауна и джакузи.
- Ааа, ти си ги ползвай тия, на мен ми намери някакво място където да се усамотявам, да си имам работилничка-ателие.
- Ами в гаража?
- Еее, не в гаража, тоя ще почука на вратата, щото няма какво да прави, друг ще иска антифриз, дай някъде по двора да направим, малка къщичка-ателие, където да си оставам сам със себе си.
- Добре в двора ще си имаш ателие-работилничка. А знаеш ли какво ще има там отпред, дето е голямата тераса с парапета, малкия?
- Ами, предполагам, че водна пързалка. :0))))
- Даааа, тя ще е от тия дето са завитите, ама няма да завършва към водата точно, ами малко по така плавно, сещаш ли се?
- Да не се забиваме директно в морето, така ли?
- Ами да, просто, ще завършва по-полегнало.
- Ясно, значи същото. :0)))))
- После ще си направя кино в двора, ама с малко седалки, само десет, частно кино.
- Ейц!
- Познай как ще се казва?
- Ели.
- Почти позна, ще се казва – Кино Елина! ;)
- Браво, ти докато си правиш киното може ли аз малко в къщата на морето да отмарям, че тез две къщи до дето ги построихме?
- Абе, ти па, не ги строим ние, има си майстори.
- Хубаво де, мога ли малко да си постоя там в моята къща?
- Ами... добре. Аз ще отида на екскурзия до китайската стена. :)

Въпреки, че й обясних, че доста от смислените и прекрасни неща не можем да си купим дори със спечелените деветстотин милиарда лева, някой ако знае шестте цифри от първо теглене нека ми обади на ушенце. Ще почерпим с (лична) къща на морето и с бира. :0)))))))

Няма коментари:

Публикуване на коментар