21.11.14 г.

Всички сме за психото. :0))) Пощенската история на Ина!


Аз просто й пратих картичка. :0))))))))

"Ина Дилова

- Добро утро. Имам покана да получа една коледна картичка
- Добро утро. Няма да я получите. Имената по лична карта и на плика не съвпадат.
- Тя е за мен. Наричат ме Ина и подателя просто се е объркал.
- А кой е подателят?
- Blue Hello
- Какво е това?
- Не какво, а кой...
- Добре. Кой е това?
- Един жираф
- Госпожо, изобщо не е смешно. Събота е, целият свят почива, а аз работя
- Госпожо, изобщо не се шегувам.
....
След още 10 мин беше готова да викне ДАНС, защото заподозря терористичен акт, замислен срещу държавата от Ина, която се казва Велина и Blue Hello, който е жираф.
След още 5 мин охраната се търкаляше от смях по земята, жената крещеше в неподозиран фалцет, а аз си исках картичката....."

1 коментар: